Istoria îndelungată a brandului New Era datează din anii 1920, când E. Koch a început să fabrice pălării și șepci. Odată cu popularitatea crescândă a baseball-ului în SUA, s-au concentrat treptat pe șepci și au început să le vândă în 1934. În anii '50, New Era a furnizat șepci mai multor echipe de baseball, iar la scurt timp după aceea șepcile au fost îmbunătățite, noua linie fiind denumită "59Fifty". Până la mijlocul anilor '70, majoritatea echipelor din "MLB Major League Baseball" erau echipate cu șepci New Era, iar compania a început să își extindă oferta și la alte sporturi.
În 1986, brandul a lansat o nouă colecție revoluționară, "MLB Diamond Collection", care a fost livrată nu numai echipelor de baseball, ci și publicului. Șepcile New Era au devenit imediat un succes de modă.
1993 a fost un an foarte important pentru companie - a semnat un contract cu "Major Baseball League" pentru a fi furnizorul exclusiv de șepci de baseball pentru echipele de baseball. În prezent, pe șepcile New Era se pot găsi logourile echipelor din NBA, MLB și NFL. Noul val de modă care a adus un nou interes pentru șepcile New Era a venit în 1996, când regizorul emblematic Spike Lee a cerut personal de la New Era o șapcă pentru echipa sa favorită, New York Yankees.
La începutul secolului XXI, compania s-a extins în Canada, Europa, Japonia și Australia, unde sărbătorește succesul cu șepcile sale originale. În 2005, New Era a venit cu un nou logo și un nou slogan: "Originators Of The True Fitted".